Single Blog Title

This is a single blog caption

Administratief medewerker | 32-40 uur per week

Als onderdeel van het administratieve team van Leyhoeve Exploitatie BV en rapporterend aan het hoofd administratie, zorgt de administratief medewerker voor het tot stand komen van een ordelijke en accurate administratievoering en het optimaliseren ervan

1. Verantwoordelijk voor de onderstaande taken:

  • Boeken inkoopfacturen in Basecone en de controle hiervan;
  • Het voeren van de crediteurenadministratie, klaarzetten van betalingen en afhandelen van aanmaningen;
  • Het voeren van de debiteurenadministratie, verkoopfacturen aanmaken en het verzenden van aanmaningen;
  • Boeken van bankafschriften;
  • Opstellen van kasstaten;
  • Onderhouden van tussenrekeningen;
  • Aansluiting rekening-couranten;
  • Boeken loonjournaalposten ;
  • Voorbereiden periodieke afsluitingen;
  • Assisteren van het hoofd Administratie bij diverse werkzaamheden;

2.Ervaring en functie-eisen

  • Minimaal afgeronde MBO-opleiding, richting bedrijfsadministratie;
  • Goede kennis van Exact (Online) en Basecone;
  • Basiskennis van MS office;
  • Maximaal 5 jaar werkervaring
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

3. Functie specifieke competenties

  • Cijfermatig inzicht;
  • Accuraat;
  • Methodisch werken;
  • Vakkundigheid;
  • Proactieve werkhouding

4.Algemene competenties Leyhoeve

  • Betrokkenheid;
  • Flexibiliteit;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Zelfstandigheid;
  • Resultaat – en klantgericht;
  • Collegialiteit

Interesse?

Stuur je CV inclusief recente pasfoto en motivatiebrief naar liesbeth@leyhoeve-tilburg.nl. Ook wanneer je vragen hebt naar aanleiding van deze vacature neem dan contact op via dit e-mailadres met Liesbeth de Weijer, hoofd administratie in de Leyhoeve.